Skip to main content

Nye åbningstider i sekretariatet

Frivillighuset Vindrosen har fra 1. september 2023 fået nye åbningstider i sekretariatet, Exnersgade 4, Esbjerg.

Vi har åbent: mandag, tirsdag og torsdag kl. 10-15 og holder lukket onsdag og fredag.

I sekretariatet betjener vi henvendelser pr. telefon og mail hurtigst muligt.
Kontakt os pr. mail: Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. eller tlf. 7545 7085. 
I åbningstiden er der mulighed for personligt fremmøde, men det er bedst at lave en aftale på forhånd.

Det er fortsat muligt for medlemsforeninger at lave aftaler udenfor åbningstiden. Ligesom den daglige leder fortsat kan kontaktes i nødstilfælde udenfor åbningstiden på tlf. 3035 1333. 

I sekretariatet tager vi imod henvendelser fra mennesker, der har brug for hjælp og formidler dem videre til de frivillige sociale tilbud og fællesskaber blandt vores medlemsforeninger. Vi hjælper også personer, som har lyst til at være frivillige, til at finde det rette frivilligjob.

I sekretariatet hjælper vi medlemsforeninger med praktisk hjælp i forhold til brugen af de tre Frivillighuse i Esbjerg, Ribe og Bramming. Det er bl.a. hjælp til lokalebooking, udlevering af nøgler og intro til brugen af husene. Læs mere om vores medlemstilbud og service på hjemmesiden www.vindrosen-huset.dk

Baggrunden for at åbningstiden i sekretariatet reduceres fra 20 til 15 timer om ugen er, at Frivillighuset Vindrosen har færre personaleressourcer. Læs nærmere om bestyrelsens beslutninger i referatet fra den 15. august her.

  • Læst: 265